17.02.2016

LIEBSTER AWARD!

Liebster Award!
Jest mi niezmiernie miło, że zostałam nominowana, chodź opublikowałam jak na razie 2 rozdziały i to dość krótkie. Bardzo dziękuję za tę nominację Domi L.
 Dostałam 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć. Tak więc:


1. Kogo najbardziej lubisz w FT? Dlaczego?
Najbardziej lubię Gajeela. Sama w sumie nie wiem czemu. Jest, według mnie, ciekawą postacią. Odkąd dołączył do Fairy Tail bardzo się zmienił i chyba ta nagła zmiana sprawiła, że go polubiłam. Myślę, że mimo wszystko on kocha członków swojej gildii i zrobiłby dla nich wszystko.

2. Wolisz anime, czy manga?
Anime czy manga? Oto jest pytanie!
Cóż, gdybym miała wybierać to wolę anime. Mimo, że uwielbiam czytać to manga tak na dobrą sprawę jest zwyczajnym komiksem narysowanym na odwrót. Chodź mam kilka mang, nie ukrywam XD
 
3. Czy po napisaniu obecnej historii planujesz napisać nową?
Nie wybiegam tak daleko w przyszłość bo na razie mam tylko 2 rozdziały tego opowiadania. Ale wydaje mi się, że gdybym miała podjąć decyzję od zaraz to chyba planowałabym już coś. Może kontynuację albo zupełnie nową historię.
 
4. Twoje ulubione gatunki (np. komedia, romans).
Lubię horrory i polskie dramaty, w których przedstawiają jak okrutna jest rzeczywistość i jak źli ludzie potrafią być. Przykładem jest Sala Samobójców czy Oszukane. 
 
5. Czy masz jakiś ulubiony paring? Jeśli tak, to napisz jaki :D
GaLevy.
 
6. Najśmieszniejsza sytuacja w twoim życiu (opisz ją krótko).
Chyba nie miałam żadnej takiej sytuacji, a nawet jeśli to zwyczajnie jej nie pamiętam, heh. Niestety mam strasznie krótką pamięć..
 
7. Masz jakieś ulubione anime? Jeśli tak wymień co najmniej 3 (max 5) 
Mam dwa, ale skoro trzeba trzy to jedno zaliczę do ulubionych;
- Fairy Tail. 
- Tokyo Ghoul.
- Naruto.
 
8. Potrafisz zorganizować sobie czas, tak, żeby Ci się nie nudziło?
Niestety nie. Jestem kiepska w organizowaniu sobie czasu. Praktycznie zawsze brak mi czasu na wszystko i ciągle mi się nudzi.
 
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, oglądać anime, rysować, pisać, ogólnie tworzyć lub napawać mój mózg twórczością.
 
10. O czym pomyślałaś/pomyślałeś w tej chwili? XD
O odpowiedzi na to pytanie XD
 
11. Piosenka na dziś?
Endless Tears - Love is a Beautiful Pain.

Nominuje:

Pytania:
1. Gdybyś mogła chciałabyś dołączyć do Fairy Tail?
2. Jaką mocą chciałabyś się posługiwać?
3. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
4. Skąd wziął się twój pomysł na historię na blogu?
5. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz i czemu?
6. Ulubiona postać męska i żeńska z FT to...?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
8. Czym się interesujesz?
9. Według ciebie szklanka jest do połowy pełna czy pusta czyli typ *pesymisty* czy *optymisty*?
10. Ulubiony przedmiot szkolny?
11. Jak zaczęłaś swoją przygodę z anime, od jakiego anime zaczęłaś?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz